Hej!

hej igår var ja hos sara hela dan på kvälen såg vi på bio vi såg Just go with it, den va sjukt kul =)
Dagens låt är: Umbrella/Singin' in the rain - Glee

hej igen

glömde dagens låt: Born this way by lady gaga






Lysna också på denna cover

hej!

hej idag fylde emil 12 år så grattis, grattis. Vi (jag, assar, emil, jona och karin) åkte till aq-va-kul sen åkte vi hem och åt taco.

hej!

Hej! Idag har ja varit i Malmö för mamma skule köpa nåt. Jag var prisis ute och jogga de va kalt så de blev inte så långt.
Dagens låt:Impossible med Måns Zelmerlöw

hej igen

här är en bild på dräkten =)

hej

hej snart är det karate =)  min dräkt kom idag =)=)=)=)=)

Dagens låt: Angel med Sarha McLachlan

hej!

hej jag sitter hemma och mamma vann precis 100 kr. Snart ska vi gå till Lidel.

Dagens låt: No boundaries med Adam Lambert

hej

Idag gick ja upp 09.00 sen åkte ja till hässleholm, klockan 11.00 va det karate. sen gick vi (lillebror, pappa & jag) hem till pappa. sen har jag typ inte gort nåt mer.

dagens låt: 7 days and 7 nights med Brolle


hej!

hej! Ida' hade vi typ 2 vandliga lektioner textil och kör, för vi hade drama hella moronen de va kul!!!!! =)
dagens låt: Hold on med Måns Zelmerlöw

Hej!

Tja Ida´va de teater o gitarr! Sen va ja me Kakan de va kul!
Dagens låt: Miracle of love med Eurythmics.


låt tips!

Dagens låt tips: Just the way you are - Bruno Mars

Gitarr

Hej! Jag har prisis spelat på min NYA gitarr (okej en dag gamal) idag har ja varit hos magdalena "oc" lille bror och mamma var me det var kul men jag blev skjukt mett, jag behöver inte äta mer dena vecka =) haha. Nu lyssnar jag på dirty diana med MJ. Imorron är de måndag & måndag betyder skola igen har biologi period (booooooorrrriiiinnnnggg) =(

hemma!

Nu är jag hemma och gör ingeting =). Ikvell är de karate yeee =)

RSS 2.0