hej

Idag hade jag utveklings samtal eller vad det heter alltid lika tråkigt och sjukt onödigt Men snart e de karate sen måste jag plugga har geografi prov på torsdag! Men nu ska jag gå ut och spela fotboll eller något =)

Fredag<3

Idag är de Fredag, och jag har spenderat min eftermiddag med Sara, sen åt jag pizza och kåla på idol med mamma. Emil Elton<3<3<3 Emil%20Elton%20-%20Jag%20%C3%A4r%20en%20vampyr

idag är de tisdag^^

Hej!! E jag skrev inget igår men vi var iallafall lediga , och jag var i malmö å shoppade med Karin och Towe.
jag köpte löparbyxor eller vad det heter XD för de börjar bli litte kalt och jogga i shcorts haha =) Nu ska jag göra de roligaste såm fins (nooooooooot) läxor eller ska försöka iallafal. =) sen ska jag tlll hässleholm och träna <3<3<3<3

film kväll<3

Filmkväll med Karin och Towe set azoomaste kungfu panda 2 och trassel snart ska vi se let me in,, scary mohaha
tror inte den e så läskig de dom andra som e lätt skrämda , de nog mest Towe, men karin kommer någ somna efter 10min om hon ens klarar de haha XD jobbiga kompisar  nä dom e goa dom =) love U we are the azooomaste, ha va kul undra om nån ens läser min blogg LOL XD

Gossip girl

Har varit ute och joggat blev inte så lång runda, Nu vill jag kolla på Gossip girl men e hoss pappa och min dator e hos mamma =( så jag får titta på Star wars och de e la kul de me men inte riktigt sama sak hehe XD






Haaaoooddii

Hej! ee de va ett tag sen jag skrev hehe. Men iallafal, idag så har jag tränat & de va kul som vanligt =) vi träna typ på svep tror de heter så iallafal haha=) jag har inte kört så mycket sånt inan så de va kul, fast jag tycker viserde mesta inom karate e kul! =) Igår kolla jag på idol jag hejar på Emil Elton <3<3<3 =) röstade faktiskt 2 gånger brukar typ alldrig rösta =)  




 

 


RSS 2.0