halloween

Haaoodi! ee jag har visst inte skrivit på några veckor men,men nu skriver jag... 'hehe' fast de e nog ingen såm läser endå lol nu e jag iallafal hos karin och hon städar och jag kålar på haha ikväl så e de halloween fest =) jag ska va vampyr såm vanligt e typ alltid vampyr (alltså på halloween inte alltid alltid lol) föra året var jag Edward=) nu ska jag typ va någån random vampyr hehe. nu seter kari upp masa bilder på veggen. och jag jör inget eller jag bloggar om massa random saker, nu satte peppe på set fire to rain men adele den e scjukt bra! om ni vill höra en bra cover så kan ni lysna på connie talbot hon så var me e britian got talent eller vad det heter=) nu har karin spårat ut lite nu seter hon inte upp bilder lengre nu seter hon upp ALLT!!!!!!!!!!!! okej jag kance okså har spårat ut lite me de här inleget heh. jag tyker att de e veldit störit att ålders grensen e 15år på breaking dawn part 1 fast jag e 15 men ex karin e 14 och tror de e fler en henne såm vill se filme och e under 15 (asså på bio) så hoppas dåm senker åldersgrensen. om ni jillar mode och sånt så kan ni kålla den här bloggen http://chloeschuterman.chic.se/ de e typ en av mina favorit bloggar fast ja brukar inte läsa så mågna andra bloggar ;) nu dammsuger karin=) jag har typ skrivit scjukt lågnt nu!!!!!!! nu ska ja inte skriva mer men de kåmmer bli azzzzooomme i kvell=) xoxo karate kid <3

Kommentarer
Postat av: edward

jag läser din blogg de e typ verldens besta blogg=)

2011-11-05 @ 15:35:39
Postat av: jacob

hej fin blogg =)

2011-11-05 @ 15:36:51
Postat av: Bella

besta bloggen ever<3<3<3

2011-11-05 @ 15:37:50
Postat av: Kakan <3

du är den bästa bästisen ever (och towe, klara, nea, issie och kanske någon annan?) och du har den bästa bloggen ever <3 inte för att jag är något fan av bloggar men ändå. du är bääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääst :) <3

2011-11-06 @ 00:55:21
Postat av: den snyggaste colaste roligaste smarstaste och mest´underbara personen i världenn(towe alltså)

jag har tyvär inte läst inlägget men du är den bästa bloggskrivare ever (hoppas jag för om inte är det synd om dig)och du är en suipergullig kompis typ bäst det är synd bara att du äter maskar (skoja bara^^):):):D:D:D:):)<3<3<3<3:D

2011-11-06 @ 01:01:24
Postat av: samma som innan

nu har jag läst inlägget LOL!!!!

2011-11-06 @ 01:03:32
Postat av: samma igen

:D

2011-11-06 @ 01:03:59
Postat av: the karate kid (hanna)

svar till: kakan och towe ni e dåm finaste och bestaste<3 <3<3<3<3 love u <3 ja vet min blogg äger LOL=)=)=)=)

2011-11-06 @ 01:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0